Înscrierile se realizează doar online în perioada 3 februarie – 31 martie 2025.
Adresa de mail unde se vor trimite documentele de inscriere este:
concursuldrumulsprecelebritate@gmail.com
Inscrierile se fac pe baza trimiterii următoarelor documente:
- Link-uri youtube ale înregistrărilor video în condiițe expuse la capitoul etapele concursului/etapa I
*Înregistrarea va trebui să fie realizată dintr-o bucată, exact ca în situația unei reprezentații scenice.
*Înregistrarea video poate fi făcută cu ajutorul oricărui dispozitiv de filmat (cameră video, aparat foto cu funcție de înregistrat, telefon mobil, etc).
*Nu este permisă editarea înregistrărilor video (masterizări/lipituri).
*În realizarea jurizării nu se vor lua în considerare calitatea imaginii și aspectele legate de locul în care se face înregistrarea.
- Copie după certificatul de naştere sau după cartea de identitate
- Curriculum vitae cu numarul de telefon si adresa de e-mail
- Fișă de înscriere. Acesta este un document world, semnat si scanat, care cuprinde: Nume, Prenume, Adrea complete, numar de telefon, adresa de e-mail, institutie de învățământ, profesor coordonator, repertoriu concurs (titlu, opus, tonalitate, nume compozitor), pianist acompaniator, acceptul scris de a fi inregistrat/filmat, fotografiat cu prilejul concursului, acceptul scris de prelucrare/stocare a datelor cu caracter personal conform Regulamentului general privind protecția datelor (GDPR)
- Declarația privind acordul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal completată, semnată și scanată
- Dovada achitării taxei de participare, specificându-se DONAȚIE către Asociatia Cultural Sportivă Pro Valores, CIF: 31017789, în contul: RO05 BACX 0000 0011 8036 5000, deschis la UniCredit Bank,
Pentru buna organizare a competiției Taxa de participare (Donatie) are următoarele valori în funcție de datele de inscriere:
Înscrieri între 3-20 februarie 2025 – 100 lei
Înscrieri între 21 februarie – 10 martie 2025 – 130 lei
Înscrieri 11 – 15 mai 2025 – 170 lei
(dar nu mai târziu de 15 mai 2025, ora 22)
Parteneri






Parteneri media















